jQuery(function($){ $('#et-info-phone').wrap(''); });

het meest empathische onderzoeksbureau

Wij vragen door waar andere bureaus ophouden

[perfectpullquote align=”right” cite=”” link=”” color=”” class=”” size=””]Onze Purpose: het meest empathische onderzoeksbureau zijn[/perfectpullquote]StakeholdersLab is opgericht vanuit de overtuiging dat onderzoeksbureaus hun klanten meer toegevoegde waarde moeten bieden door zich beter in hun positie te verplaatsen, zodat hun uitkomsten specifieker en meer op maat gesneden en hun adviezen relevanter en uitvoerbaarder zijn. Daarom is de purpose waar we elke dag enthousiast aan werken om het meest empathische onderzoeks- en adviesbureau van Nederland te worden.

Belofte 1: Wij vragen beter door, zodat we ook de vraag achter je vraag horen en onze uitkomsten altijd actueel en relevant en onze adviezen altijd direct toepasbaar en effectief zijn.

Wil je efficiënte cijfers of effectieve verbeteringen?

[perfectpullquote align=”left” cite=”” link=”” color=”” class=”” size=””]Wij laten de knoppen zien waaraan u kunt draaien[/perfectpullquote]Twee vragen die je bij het inkopen van marktonderzoek zou moeten stellen:

  1. heb ik alleen betrouwbare cijfers nodig tegen zo laag mogelijke kosten?
  2. of heb ik diepgaande inzichten nodig die me helpen de gewenste veranderingen in kennis, attitude en gedrag van mijn stakeholders te realiseren?

Voor het tweede ben je bij StakeholdersLab aan het juiste adres: wij tonen je de knoppen waaraan je kunt draaien om uw reputatie te verbeteren, de tevredenheid en loyaliteit van je klanten en medewerkers te verhogen of de steun van de overige stakeholders te verwerven.

Belofte 2: Wij vragen ook bij onze respondenten beter door en halen voor jouw de onderste steen boven, zodat je beter dan uw concurrenten weet waar je stakeholders behoefte aan hebben en hoe je hier als geen ander invulling aan kunt geven om je doelen te bereiken.

Elke klant zijn eigen dreamteam

Wij geloven in een nieuwe manier van werken waarbij niet de omvang van je organisatie, maar je netwerk en het vermogen om voor de klant zoveel mogelijk expertise samen te brengen centraal staat. We hebben dus geen eigen webpanel, onderzoeksruimtes, notulistenteam, respondentenselectie, dataverwerkers of figurenmakers. [perfectpullquote align=”right” cite=”” link=”” color=”” class=”” size=””]Bij ons zit u niet op de achterbank, maar achter het stuur[/perfectpullquote]Maar voor elke klant stellen we een dreamteam van senior-onderzoekers samen en huren we (vaak bij de grote bureaus) de allerbeste onderzoekstools, faciliteiten en ondersteuning in. Door deze flexibele manier van werken kunnen we tegen lagere kosten dezelfde onderzoeksprojecten (bijvoorbeeld focusgroepen, telefonische surveys, straatinterviews, werkplekgesprekken, online-peilingen en stakeholderdashboards) realiseren als de grote bureaus. En omdat wij geen confectie maar maatwerk leveren, kun je elk project helemaal naar je hand zetten.

Specialist in het bevragen van strategische stakeholders

[perfectpullquote align=”left” cite=”” link=”” color=”” class=”” size=””]Alle stakeholders die een VIP-behandeling vergen[/perfectpullquote]StakeholdersLab bevraagt alle primaire en secundaire stakeholders waar je voor het behalen van je strategische doelen van afhankelijk bent. We onderscheiden 15 stakeholdergroepen die voor de meeste organisaties van meer of minder belang zijn. En we zijn gespecialiseerd in high-profile stakeholders die niet goed met gestandaardiseerd onderzoek bereikt kunnen worden, zoals:

  • leveranciers
  • (groot)zakelijke klanten
  • investeerders/aandeelhouders
  • persrelaties
  • ambtenaren en toezichthouders
  • ngo’s
  • vakbondsbestuurders
  • peers & koepels
  • wetenschappers en analisten en
  • omwonenden (local communities).

Je stakeholders krijgen de VIP-behandeling die ze verdienen

Je vraagt je af of StakeholdersLab over de voldoende gekwalificeerde interviewers beschikt om met de juiste tone-of-voice en voldoende kennis van zaken met je belangrijke stakeholders te spreken? In dat geval kunnen wij je geruststellen.[perfectpullquote align=”right” cite=”” link=”” color=”” class=”” size=””]Ruim 50 jaar ervaring in strategisch marktonderzoek[/perfectpullquote]We realiseren ons terdege dat we het visitekaartje van onze opdrachtgevers zijn. Omdat wij de afgelopen decennia duizenden high-profile stakeholders mochten bevragen en ons altijd grondig in de issues en uitdagingen van onze opdrachtgevers en respondenten verdiepen, zijn we representatieve gesprekspartners met wie jouw stakeholders op hun niveau van gedachten kunnen wisselen. Ook de onderzoekers die we inschakelen hebben circa twintig jaar ervaring. Door deze VIP-behandeling straalt de kwaliteit van ons werk positief af op de reputatie van jouw organisatie.

Laat ons je ogen en oren zijn

Of wij werkelijk zo empathisch zijn? Stel ons op de proef en meld je aan voor een vrijblijvend intakegesprek met gratis probleemanalyse:

Info@Stakeholderslab.nl