het meest empathische onderzoeksbureau

Wij vragen door waar andere bureaus ophouden

Onze Purpose: het meest empathische onderzoeksbureau zijn

StakeholdersLab is opgericht vanuit de overtuiging dat onderzoeksbureaus hun klanten meer toegevoegde waarde moeten bieden door zich beter in hun positie te verplaatsen, zodat hun uitkomsten specifieker en meer op maat gesneden en hun adviezen relevanter en uitvoerbaarder zijn. Daarom is de purpose waar we elke dag enthousiast aan werken om het meest empathische onderzoeks- en adviesbureau van Nederland te worden.

Belofte 1: Wij vragen door waar andere bureaus ophouden, zodat we ook de vraag achter uw vraag horen en onze uitkomsten altijd actueel en relevant en onze adviezen altijd direct toepasbaar en effectief zijn.

Wilt u efficiƫnte cijfers of effectieve verbeteringen?

Wij laten de knoppen zien waaraan u kunt draaien

Twee vragen die u zich bij het inkopen van marktonderzoek zou moeten stellen:

  1. heb ik alleen betrouwbare cijfers nodig tegen zo laag mogelijke kosten?
  2. of heb ik diepgaande inzichten nodig die me helpen de gewenste veranderingen in kennis, attitude en gedrag van mijn stakeholders te realiseren?

Voor het tweede bent u bij StakeholdersLab aan het juiste adres: wij tonen u de knoppen waaraan u kunt draaien om uw reputatie te verbeteren, de tevredenheid en loyaliteit van uw klanten en medewerkers te verhogen of de steun van de overige stakeholders te verwerven.

Belofte 2: Wij vragen ook bij onze respondenten beter door en halen voor u de onderste steen boven, zodat u beter dan uw concurrenten weet waar uw stakeholders behoefte aan hebben en hoe u hier als geen ander invulling aan kunt geven om uw doelen te bereiken.

Elke klant zijn eigen dreamteam

Wij geloven in een nieuwe manier van werken waarbij niet de omvang van je organisatie, maar je netwerk en het vermogen om voor de klant zoveel mogelijk expertise samen te brengen centraal staat. We hebben dus geen eigen webpanel, onderzoeksruimtes, notulistenteam, respondentenselectie, dataverwerkers of figurenmakers.

Bij ons zit u niet op de achterbank, maar achter het stuur

Maar voor elke klant stellen we een dreamteam van senior-onderzoekers samen en huren we (vaak bij de grote bureaus) de allerbeste onderzoekstools, faciliteiten en ondersteuning in. Door deze flexibele manier van werken kunnen we tegen lagere kosten dezelfde onderzoeksprojecten (bijvoorbeeld focusgroepen, telefonische surveys, straatinterviews, werkplekgesprekken, online-peilingen en stakeholderdashboards) realiseren als de grote bureaus. En omdat wij geen confectie maar maatwerk leveren, kunt u elk project beter dan bij de grote bureaus naar uw hand zetten.

Specialist in het bevragen van strategische stakeholders

Alle stakeholders die een VIP-behandeling vergen

StakeholdersLab bevraagt alle primaire en secundaire stakeholders waar u voor het behalen van uw strategische doelen van afhankelijk bent. We onderscheiden 15 stakeholdergroepen die voor de meeste organisaties van meer of minder belang zijn. En we zijn gespecialiseerd in high-profile stakeholders die niet goed met gestandaardiseerd onderzoek bereikt kunnen worden, zoals:

  • leveranciers
  • (groot)zakelijke klanten
  • investeerders/aandeelhouders
  • persrelaties
  • ambtenaren en toezichthouders
  • ngo’s
  • vakbondsbestuurders
  • peers & koepels
  • wetenschappers en analisten en
  • omwonenden (local communities).

Uw stakeholders krijgen de VIP-behandeling die ze verdienen

U vraagt zich af of StakeholdersLab over de voldoende gekwalificeerde interviewers beschikt om met de juiste tone-of-voice en voldoende kennis van zaken met uw belangrijke stakeholders te spreken? In dat geval kunnen wij u geruststellen.

Ruim 50 jaar ervaring in strategisch marktonderzoek

We realiseren ons terdege dat we het visitekaartje van onze opdrachtgevers zijn. Omdat wij de afgelopen decennia duizenden high-profile stakeholders mochten bevragen en ons altijd grondig in de issues en uitdagingen van onze opdrachtgevers en respondenten verdiepen, zijn we representatieve gesprekspartners met wie uw stakeholders op hun niveau van gedachten kunnen wisselen. Ook de onderzoekers die we inschakelen hebben circa twintig jaar ervaring. Door deze VIP-behandeling straalt de kwaliteit van ons werk positief af op de reputatie van uw organisatie.

Laat ons uw ogen en oren zijn

Of wij werkelijk zo empathisch zijn? Stel ons op de proef en meld u aan voor een vrijblijvend intakegesprek met gratis probleemanalyse:

Info@Stakeholderslab.nl

It's only fair to share...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin