het meest empathische onderzoeksbureau

Wij vragen door waar andere bureaus ophouden

De reden om StakeholdersLab op te richten is de overtuiging dat onderzoeksbureaus hun klanten meer toegevoegde waarde kunnen en moeten leveren door zich beter in hun positie te verplaatsen.

Onze purpose: het meest empathische onderzoeksbureau zijn

Daarom wil StakeholdersLab het meest empathische onderzoeks- en adviesbureau van Nederland zijn. Wij vragen door waar andere bureaus ophouden, zodat we ook de vraag achter uw vraag horen en onze adviezen altijd relevant en effectief zijn.

Full-service bureau

Wij geloven in een nieuwe manier van werken waarbij niet de omvang van je organisatie, maar je netwerk en het vermogen om voor de klant zoveel mogelijk expertise samen te brengen centraal staat. We hebben dus geen eigen webpanel, onderzoeksruimtes, notulistenteam, respondentenselectie, dataverwerkers of figurenmakers. Maar voor elke klant stellen we aan de hand van diens vraagstelling een dreamteam samen en huren we (vaak bij de grote bureaus) de allerbeste onderzoekstools, faciliteiten en ondersteuning in. Zo simpel is het dus.

Specialist in het bevragen van strategische stakeholders

We bevragen al uw stakeholders die zich niet voor standaardonderzoek lenen

StakeholdersLab bevraagt alle primaire en secundaire stakeholders waar u voor het behalen van uw strategische doelen van afhankelijk bent. StakeholdersLab onderscheidt 15 stakeholdergroepen die voor de meeste organisaties van meer of minder belang zijn. We zijn gespecialiseerd in high-profile stakeholders die niet goed met gestandaardiseerd onderzoek bereikt kunnen worden, zoals:

  • leveranciers
  • (groot)zakelijke klanten
  • investeerders/aandeelhouders
  • persrelaties
  • ambtenaren en toezichthouders
  • ngo’s
  • vakbondsbestuurders
  • peers & koepels
  • wetenschappers en analisten en
  • omwonenden (local communities).

Uw stakeholders krijgen de VIP-behandeling die ze verdienen

U vraagt zich af of StakeholdersLab over de voldoende gekwalificeerde interviewers beschikt om met de juiste tone-of-voice en voldoende kennis van zaken met uw belangrijke stakeholders te spreken? In dat geval kunnen wij u geruststellen.

Ruim 50 jaar ervaring in strategisch marktonderzoek

We realiseren ons terdege dat we het visitekaartje van onze opdrachtgevers zijn. Omdat wij de afgelopen decennia duizenden high-profile stakeholders mochten bevragen en ons altijd grondig in de issues en uitdagingen van onze opdrachtgevers en respondenten verdiepen, zijn we representatieve gesprekspartners met wie uw stakeholders op hun niveau van gedachten kunnen wisselen. Ook de onderzoekers die we inschakelen hebben circa twintig jaar ervaring. Door deze VIP-behandeling straalt de kwaliteit van ons werk positief af op de reputatie van uw organisatie.

Laat ons uw ogen en oren zijn

Of wij werkelijk zo empathisch zijn? Stel ons op de proef en meld u aan voor een gratis intakegesprek met probleemanalyse:

Info@Stakeholderslab.nl

It's only fair to share...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin