de mensen naast en achter StakeholdersLab

Netwerkorganisatie

Vanuit de filosofie dat niet de organisatie maar de uitdagingen van de klant centraal moeten staan, is StakeholdersLab een netwerkorganisatie. Voor elk onderzoek stellen we een dreamteam samen met senior-onderzoekers uit ons uitgebreide netwerk.

Henk Noort

Henk juli 2016 3

Sinds zijn afstuderen in de cognitieve psychologie is het opzetten en uitvoeren van markt- en beleidsonderzoek en hierover rapporteren, adviseren en publiceren zijn grootste passie. Via diverse onderzoeksfuncties, waaronder bij het ISK en Motivaction, ontwikkelde Henk zich van projectleider, accountmanager, senior research manager, teamleider tot research director gespecialiseerd in strategisch stakeholder- en reputatieonderzoek. Hij had 3 jaar een column in Het Financieele Dagblad en richtte in 2008 StakeholdersLab op. Sinds 2014 werkt hij aan zijn nieuwe boek met de werktitel: De Empathische Organisatie. Zijn motto: ‘Ik wil de oren en ogen van mijn klanten zijn, zodat ze door gericht aan hun stakeholderrelaties en reputatie te werken aantoonbaar succesvoller worden.’

‘Henk Noort helpt ons al vele jaren naar volle tevredenheid voeling te houden bij hetgeen er onder onze stakeholders leeft. Hij heeft zich de complexe pensioenmaterie goed eigen gemaakt, levert degelijk vakwerk en is een goed ingevoerde gesprekspartner op senior niveau voor onze stakeholders. Zijn adviezen zijn toepasbaar en hebben onze stakeholderdialoog aantoonbaar verbeterd. Een prettige sparringpartner ook die met ons meedenkt.’

Hans ten Brinke, voormalig vice-president corporate communications APG Group en sinds 2015 zelfstandig adviseur bij Mappa Consult

‘Henk heeft voor MediaPartners een klantonderzoek uitgevoerd. Niet alleen is zijn rapportage uitvoerig en professioneel, klanten lieten spontaan weten dat ze de contacten met Henk bijzonder hebben gewaardeerd. Goed werk!’

Alec Bergsma, voormalig managing director MediaPartners Group en tegenwoordig managing director en partner bij 5IVE.

Henk@stakeholderslab.nl

Wicher van Vreden

Wicher 1

Studeerde psychologie, onderzoeksmethodologie en marketing en heeft ruim 20 jaar ervaring met het uitvoeren van kwalitatief en kwantitatief onderzoek. Hij werkte als teamleider en account director bij verschillende onderzoeksbureaus. Hij voerde vele onderzoeken uit op het raakvlak van identiteit, imago en positionering. Zijn inhoudelijke aandachtsgebieden omvatten o.m. de podiumkunsten, het betalingsverkeer en de financiële en zakelijke dienstverlening. Zijn motto: ‘Met een doordachte aanpak, slimme analyses en maatwerkadvies toegevoegdewaarde leveren.’

Wicher@stakeholderslab.nl

Bart Bel

Bart Nieuw juli 2016

Studeerde bedrijfseconomie aan de Universiteit van Amsterdam en was bij diverse organisaties waaronder Nuon en Motivaction werkzaam als accountmanager en onderzoeker. Hij heeft zich gespecialiseerd in onderzoeksmethoden en -technieken en dataverwerking voor uiteenlopende markten en sectoren. Zijn motto: ‘Met slimme analyses en inzichtelijke figuren de onderzoeksuitkomsten handjes en voetjes geven, zodat ze gaan leven en de klant er meteen mee aan de slag kan gaan.’

Bart@stakeholderslab.nl

Samenwerkingspartners

Als het project dat vereist, bijvoorbeeld voor de respondentenselectie, het uitwerken van de interviewopnames, het uitsturen en verwerken van online-vragenlijsten, strategisch (communicatie-)advies of publicaties, werken we nauw samen met de volgende gespecialiseerde partnerorganisaties:

Motivaction

Het Notulistenteam

CustomerCentral

DataIM

Berlijn Teksten

StadsPeil

Terra Nova

Mappa Consult

It's only fair to share...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn